Promotie door de eeuwen heen

City Marketing is tegenwoordig een heel normaal begrip. Steden en gemeenten staan te dringen om u er te laten winkelen, kamperen, wonen of investeren. Omdat ze denken dat u dat leuk vindt, laten ze ter promotie van zichzelf filmpjes maken. Zo kunt u in woord en beeld genieten van het slaapverwekkende Berkel en Rodenrijs, het huiveringwekkende Bergen op Zoom of gemeentes waar u het bestaan niet eens van kende, zoals het morbide Albrandswaard.

Weggegooid geld, want u wordt er terecht niet warm of koud van, die ongeinspireerde zelfkietelarij. Dan hadden ze in Bolsward tientallen jaren geleden al veel beter gesnapt hoe ze uw aandacht wél vast kunnen houden:


1 ster2 sterren3 sterren4 sterren5 sterren
Gemiddelde: 5,00
Aantal stemmen: 2
Loading ... Loading ...
Link naar deze pagina
Maak favoriet
Mail ons!
<<< Ga terug

Over de auteur

Bekendheid kreeg hij met de presentatie van de AVRO's Wie-kent-kwis met de zogenaamde marmotten-race, waarbij het echter om cavia's ging. Hij werd verkozen tijdens het Conclaaf van april 2005 en is auteur van onder meer het boek: "Standing Firm: A Vice-Presidential Memoir".

Laat een bericht achter