Foutje, bedankt

Duurbetaalde communicatiebureaus kunnen ook niet alles weten. Die consultants beweren voor 150 zloty’s per dag precies te weten wat er speelt onder de jonge generatie. Maar dat is natuurlijk allemaal doorgesnoven opschepperij. Wat ze wel goed kunnen – logo’s ontwerpen die vervolgens door internettende jeugd belachelijk wordt gemaakt. Waarna er vervolgens weer duizenden euro’s worden uitgegeven om het logo aan te passen. Een duidelijk geval; Foutje, bedankt.

Vraag nou gewoon vantevoren even wat je Xbox-ende en Facebook-ende neefje ervan vindt…

ogc_404_664987c

Want een onschuldig oogend logo, kan met een beetje puberale creativiteit al snel worden omgetoverd,

ogc-logo-192_666388a

tot een uithangbord voor Pfizer’s topproduct.

w3_1491312c

En ook in het geval van deze noodlottige afkorting, was het misschien logisch geweest dat huisstijltraject iets eerder bij de jongere doelgroep te evalueren.

Met dank aan: yourlogomakesmeabarf.com


1 ster2 sterren3 sterren4 sterren5 sterren
(nog geen stemmen)
Loading ... Loading ...
Link naar deze pagina
Maak favoriet
Mail ons!
<<< Ga terug

Over de auteur

"I used to want to change the world. Now, I just want to leave the room with a little dignity."

Laat een bericht achter